петък, 28 август 2015 г.

Червило Rimmel London Lasting Finish - 058

Здравейте, момичета. Днес ще Ви разкажа за червило на англииската компания Rimmel London. Козметика, която винаги съм харесвала, защото предлага добро качество на хубави цени. Ще ви споделя мнението си за червилото с номер 058 Drop of sherry от серията им Lasting finish, което ми беше предоставено за ревю от сайта за козметика и подаръци parfimo.bg.
Не съм голям фен на червилата, тъй като предпочитам да подчертавам очите си, а се придържам към максимата или очи, или устни. Но напоследък усещам нуждата от разнообразие и реших да пробвам именно с този цвят. От компанията го оприличават на шери, аз бих казала за по-ясно, че е един особен нюанс на тъмно червено с розов оттенък и перлен блясък. 
 Флаконът изглежда добре, макар и доста обикновен. При едно нанасяне цветът е по-блед и върши чудесна работа за през деня, а вечер го повтарям по няколко пъти и получавам ярко подчертани устни. Перленият отблясък при червилата винаги ми се е струвал подходящ за по-възрастни жени и може би това е нещото, което не ми допадна докрай.
 Но пък не мога да отрека, че червилото овлажнява устните много добре и не създава никакво неприятно усещане за сухота. Според мен цветът ще пасне идеално на жени с по-тъмна кожа и топли тонове, които ще подчертае чудесно. Не е особено издържливо, но дори след като цветът падне, блясъкът остава. Продава се в магазините на цена между 6 и 10 лв, а в parfimo.bg струва 4.20 лв. Червилото е качествено и бих го закупила отново, но в друг цвят.
Продуктът ми беше предоставен от сайта parfimo.bg. Мнението ми за продукта е абсолютно безпристрастно и въз основа на качествата му и личните ми впечатления,

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...