петък, 9 май 2014 г.

Сух Шампоан Lilly Velnea


Здравейте, днес ще Ви представя сухия шампоан за коса на марката на Лили - Велнеа. Е интерес на истината бях тръгнала за сух шампоан Шаума, който ми бе препоръчан от приятелка, но консултантката в магазина ми сподели, че е пробвала този на Велнеа и е останала много доволна. Цената е 5лв(колкото и този на Shauma). И така, типично за сухите шампоани опаковката е флакон, подобна на дезодорант и е удобna за употреба. Отваря се, чрез завъртане на капачката. Консистенцията е като пудра. В инструкциите пише да се пръска на разстояние от 20 см. върху суха коса, да се изчака малко и да се разреши. В началото ароматът е натрапчив и дори трудно поносим. Няколко минути по-късно това вече не е проблем, а косата наистина изглежда чиста и лека. Ефекта се задържа поне до следващия ден, което означава че не може да се ползва като заместител на нормалния шампоан, както в някой списания съветват да правим. Не бих казала, че "пестелив" защото съм го ползвала не повече от 4 пъти, а флакона се усеща доста олекнал. Това обаче мисля, че е нормално съдейки по предишния сух шампоан който ползвах. Той беше на марката на ДМ - Балеа и също свърши учудващо бързо, но не даваше толкова ефективни резултати като този който Ви представям в момента. Харесва ми. Ако съм оставила неясноти, пишете.

2 коментара:

  1. Привет! Оставя ли бели следи върху тъмна коса (ако твоята е тъмна, де) ? ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте :) Косата ми е тъмна за това го нанасям, изчаквам 10тина минути да "попие" и разресвам. В крайна сметка не остават бели следи, а косата наистина изглежда чиста.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...