петък, 31 октомври 2014 г.

Балсам за устни BABY LIPS на MAYBELLINE NEW YORK


Снимка: Интернет
Есен, зима, вятър, студ, напукани устни. Няма проблем. Представям Ви, балсам за устни BABY LIPS на MAYBELLINE NEW YORK, на който станах фен непосредствено след първото нанасяне. Цената от около 5 лева напълно си заслужава за 4,5 грама чудотворен, хидратиращ балсам. Опаковката е подобна на червило, с прозрачна капачка. Тази обаче привлича внимание отдалеч, тъй като е решена в свежи, контрастни цветове. Вариантите които се предлагат в България са 6 - освежаващ с аромат на мента, хидратиращ с аромат на маракуя и праскова, възтановяващ с аромат на череша и бадем, хидратиращ с аромат на праскова, хидратиращ с аромат на босилек и лимон и хидратиращ с аромат на череша. За всички важи обещанието за 8 часова хидратация, а за безцветните и слънцезащитен фактор 20.
Тъй като аз имам варианта с черешов аромат ще съсредоточа ревюто върху него. Ароматът - невероятен, напомнящ на свежи, сочни череши, респективно на лято. Оставя по устните наситено черешово-малинов цвят и много приятно усещане.

 За мое щастие въпреки лекия гланцов ефект, не е лепкав и когато съм с него във ветровито (и неветровито) време косата ми не се лепи по устните. Комбинацията от толкова свежи аромат и опаковка будят в мен желание постоянно да го разглеждам, помирисвам и нанасям на устните. 
В заключение, без съмнение мога да заявя, че е въпрос на дни или дори часове да добавя към козметичния си арсенал още някой от серията "чудотворни" балсами. Когато това стане, ще допълня поста ;) 
А дотогава ще се радвам да споделите, дали сте пробвали и споделяте ли мнението ми за BABY LIPS на MAYBELLINE NEW YORK.
P.S. Разбирам, че поста заприлича малко на реклама, но наистина съм впечатлена от качествата на продукта. 

5 коментара:

  1. Хмммм, аз имам един-единствен, този с праскова и хидратацията трае доста кратко време. Много по-доволна съм от Хималая например, трябва да пробваш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, доколкото виждам из другите блогове, не си единствената която се оплаква от кракотрайна хидратация при този балсам. А за Хималая, няма съмнение и аз го харесвам.
    П.С. Радвам се, че сподели мнение :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни балсамчета в много свежи и цветни опаковки .

    ОтговорИзтриване
  4. Много им се чудех на тези балсамчета, но тъй като обожавам мириса на череши, мисля да ги пробвам ( дори да е краткотрайна хидратацията : ) ). Все пак като количество хич не е малко :) хубаво ревю :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хидратацията им е най-слабото качество. Но ароматът и цвета, който оставя си заслужават.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...