петък, 28 август 2015 г.

Крем Bioderma Sebium Global !Update!


Здравейте, днешният пост в посветен на бяла козметика за лице, а именно много хваления в блог средите Sebium  Global от зелената, анти акне серия на Bioderma. Толкова хубави неща бях чела за него, че дори не поисках тестер за проба преди да го купя. В момента крема върви с подарък - 200мл. измиващ гел от същата серия. Цената е около 24лв.

Крема е в симпатична бяла тубичка с капачка на винт, която съдържа 30мл продукт. При първото отваряне, освен че кремът е в картонена кутия, трябва да се отстрани предпазител на отвора, което в доказателство, че не е ползван. 

Консистенцията му е не много мазна, въпреки това лесна за разнасяне, тоест с малко количество продукт се покрива цялото лице. Ароматът е много приятен, ненатрапчив, напомня ми на круша. Не бих казала, че има хидратиращо действие.


Относно ефектът върху кожата ми, далеч не е това което очаквах (а очаквах чудеса, заради ефекта, който наблюдават и описват други блогъри върху техните кожи). Всъщност не само, че нямаше положителен ефект, а напротив - качеството на кожата ми се влоши, появиха се несъвършенства от различен тип. С две думи - не се спогодохме. Подозирам, че причината за това може да е от една страна не толкова мазната ми напоследък кожа, и от друга факта, че напоследък нямам активни признаци на акне. 
За да няма грешки неколкократно спирах да ползвам крема и измиващия гел и започвах отново. И вече нямам съмнение, че тази серия не е подходяща за мен на този етап. Тъй като ми остана доста от двата продукта, мисля след няколко месеца да направя още един опит, може тогава нещо (освен сезона) да се е променило. :) 
Мисля сега да пробвам крем от червената серия на Bioderma, защото изпитвам симпатии към тази козметика, а и съм сигурна, че не случайно бива толкова хвалена.
Ако сте ползвали крем от серията за чуствителна кожа на Bioderma, ще се радвам да споделите кой и дали сте доволни? 
Update!
Над половин година по-късно в отчаянието си (заради няколкото подутини на лицето) и след като бях опитала немалко методи за борба с подкожните издутини опрях до крема, който бях захвърлила в дъното на тоалетката си. Намазах обилно брадичката си, където бяха вредителите и легнах да спя. Събудих се след няколко часа и чудото беше станало. Благодарение на чудотворното му действие избегнах няколко обичайни фази на развитие на подутината, а именно обемна червенина (1 седмица) и релефно петно (2 седмици). Оттогава съм неразделна с крема и гордо се подреждам сред феновете му.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...