петък, 29 май 2015 г.

Шампоан Pantene Aqua Light



Здравейте момичета, днес Ви представям един мой абсолютен фаворит в грижата за коса, а именно шампоан  за коса Pantene aqua light.
 Голямо преимущество е цената от около 6лева за 250мл. и 10лв за 400мл. Опаковката е прозрачна, консистенцията на шампоана е гъста, гелообразна и пенлива. Необходимо е минимално количество за да измия средно дългата си коса. Ароматът е типичният за Pantene и не остава върху косата, когато изсъхне. Друго, което високо оценявам е това, че след употреба косата остава чиста дни наред, навярно заради липсата на силикони в съдържанието му.
Дори на третия ден след измиване косата ми изглежда чиста и този ефект не се наблюдава само върху моята коса. От същата серия има и спрей за коса, който все още не съм пробвала (скоро) и балсам, който ползвам в комбинация с шампоана и смело препоръчвам. 

Тези от Вас, които следят блога навярно са чели ревюта на L'oreal mytic oil, John Freida Brilliant Brunette и Kerastase bain divalent, за които преобладава положително мнение, но този шампоан наистистина ми е любим и го препоръчвам с две ръце. 
Ще се радвам да разбера дали тези, които са го пробвали споделят мнението ми. Кой шампоан бихте препоръчали без колебание?

2 коментара:

  1. Аз ползвах Repair & Protect, а в момента олиото за краища с арган и от двете неща съм много доволна. Шампоана го препоръчах на 2 приятелки, те също останаха очаровани. Ще имам предвид и твоя като намаля запасите. Благодаря, че сподели. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, това значи, че шампоаните на Pantene са добри като цяло. Ще пробвам repair and protect като ми свърши този. Много благодаря за ценния коментар :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...