сряда, 12 ноември 2014 г.

Комплект сенки за вежди Essence ревю


Здравейте, днес Ви представям сет за вежди на често хвалената от мен марка Essence.
Комплекта, който си купих за 5,49лв. е в единственият нюанс, който сe предлага на българския пазар, а именно 01 natural brunette style.


Съдържа два цвята сенки за вежди, апликатор и три шаблона за перфектно оформени вежди. 
Опаковката е пластмасова с не много надеждно, нестандартно, странично затваряне. Сенките са сухи, но много покривни и отлично се смесват с цвета на веждите ми. Апликаторът е скосен, с твърд косъм и удобен за употреба. Шаблоните са за високи вежди (high brow), малки, тънки вежди (small brow) и нормални вежди (regular brow).


В интерес на истината, идеята за шаблони е много добра на теория. На практика обаче употребата им е малко сложна, поне за хора които имат собствени вежди, чиято форма не отговаря на гореизброените. Де факто, на този етап не мога да ги ползвам, което не ме притеснява, защото сенките сами по себе си са отличен избор за тези, които искат да подчертаят или оформят веждите си.


В заключение Essence пак доказаха, че продуктите им си заслужават, а фактът, че са произведени в Германия само допълва чара им.
Ако съм пропуснала нещо съществено или несъществено, попитайте ме. Не се срамувайте :)

4 коментара:

  1. Имам същия, много е практичен!

    ОтговорИзтриване
  2. Много добър сет! Използвам го всекидневно, но само светлия цвят. Тъмния ще го подаря на някого :) Шаблоните не стават според мен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз комбинирам цветовете при всяко нанасянае, а за шаблоните на теория са добра идея, но и според мен на практика не вършат работа :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...