петък, 25 септември 2015 г.

Крем Himalaya Nourishing Skin Cream

Здравейте, момичета! Късно лято - ранна есен, както и да го усещате навън застудя, задуха и кожата на лицето има нужда от специално внимание (поне моята). След като случайно попаднах в сайта на Хималая и подробно разгледах всички козметични продукти, се спрях на няколко неща, едно от които подхранващ крем с алое вера и зимна череша. На място в магазина консултантката ми показа два варианта - хидратиращ и подхранващ. С уговорката, че кожата ми е мазна преценихме, че подхранващият ще е по-подходящ. Вече няколко дни събирам добри впечатления.
Опаковката на крема представлява кръгла кутийка с капачка на винт, под която има фолио. 
Ароматът на крема е много приятен и остава и след нанасяне. Консистенцията е немазна и попива сравнително бързо, въпреки това не мисля, че е подходящ за основа за грим (поне върху моята кожа). 
След неколкократна употреба кожата ми изглежда и се усеща хидратирана, а тенът - една идея по-равномерен. С удоволствие отбелязвам също, че не се отразява негативно на състоянието на кожата ми (за малко кремове мога да го кажа). На етикета пише, че е за лице и тяло, но разфасофката е 50мл. и го ползвам само за лице. 


Цената в магазина беше 2,80 лева. Всичко изброено го превръща в мой любимец и затвърждава положителното ми мнение за продуктите на индийския бранд. А вие пробвали ли сте козметични продукти на марката и доволни ли сте от тях?



4 коментара:

  1. Обожавам го! Честно! Един от любимите ми кремове въпреки, че мразя продукти тип " за лице, тяло, ръце, крака и още нещо". Обаче този наистина много добре ми се отразява.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотен е. Чудя се дали хидратиращият крем от същата серия ще е толкова успешен :) ако имаш наблюдения, ще се радвам да разбера, защото не мисля да експериментирам с нов, докато този не свърши :)

      Изтриване
    2. Нееее, съжалявам :( Но ми даваш идея да го тествам и него :)

      Изтриване
    3. Има време... Ще следя ;)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...