събота, 6 декември 2014 г.

Спирала за обем Essence Lash Princess

Здравейте, дами :)

Минавайки покрай щанда на Essence, преди няколко дни забелязах нещо ново и интересно, а именно промоционален комплект спирала и очна линия на изкушаващата цена от 7,29 лева. Нямаше чудене, минута по-късно вече вървях към касата с комплекта в ръка. 

Относно очната линия, много напомня на тази, нещо повече не откривам никакви разлики.
Спиралата е в черна опаковка с оранжеви гумени елементи, напомняща вечерна рокля. Четката е със специална извита форма "кобра", както пише в сайта и обещава да придаде много обем. Цвета е наситено черен. 
Аз лично не се спогодих с нея основно защото не мога да работя с такива четки. След неистови усилия и доста време постигнах обем на който нямах възможност да се радвам дълго, защото както обикновено след не повече от час под очите ми имаше черни следи. 
За пореден път отбелязвам, че при мен този "ефект" се получава с почти всички спирали, които съм ползвала. Ето защо дадох тази на майка ми (тя я ползва доста успвшно) а аз си купих водоустойчива Bourjois Glamour Volume Max.
Тъй като останах изненадана от това не дотам добро първо впечатление, прегледах ревютата на спиралата в няколко български блога и естествено не бях изненадана. Всички освен мен я хареват и препоръчват горещо! Поставям линк към няколко ревюта за да се запознаете с други мнения :)

1. http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.com/2014/11/essence-lash-princess-volume-mascara.html?m=1

2. http://idaandmakeup.blogspot.com/2014/11/essence-lash-princess-mascara.html?showComment=1417808523447&m=1

3.
http://slave14beauty.blogspot.com/2014/09/essence-lash-haul.html?m=1

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...