сряда, 25 ноември 2015 г.

Незаслужено пренебрегвани продукти III част

Привет, дами. Време е за третата порция продукти, които поради една или друга причина са извън фокуса на ежедневната ми грижа. Започвам с уговорката, че в тази публикация са продуктите, които "открих" на дъното на шкафа в банята.


Един такъв е пяната за лице Хималая за мазна кожа с нийм.
Чудесен продукт с билкова формула за бързо сваляне на грим. Не люти на очите, не оставя кожата опъната, дори напротив, оставя я мека и "пухкава". За съжаление в борбата с несъвършенствата при мен нямаше осезаем ефект, за това я ползвам от дъжд на вятър, когато съм в настроение. Има приятен аромат и едно изпомпване е достатъчно да почисти цялото лице. Цена около 6 лева.


Пяна за суха и чувствителна кожа Lilly Velnea. Нея купих, защото наистина харесвам идеята за почистване на лицето с пяна, а идеята че е за чуствителна кожа ме обнадежди в борбата с несъвършенствата - "да не би пък там да се крие разковничето". Не, не е там. Почиства лицето добре, мирише страхотно, а пяната е "по-пухкава" от тази на Хималая. И нея ползвам от дъжд на вятър, с презумцията, че трябва да освободя място за следващ продукт с такова предназначение. Цена около 4лева.

Garnier Pure Active exfobrusher
Този почистващ скраб за лице си купих доста отдавна, след като една приятелка горещо ми го препоръча. И наистина - не мога да кажа нищо лошо за мея. Може би това, че четката е трудна за хигиенизиране. Иначе идеята е доста хитра- при завъртане на четката от тубичката изтича гел с миниятюрни гранули с който се почиства цялото лице. След употреба лицето е "скърцащо" чисто и кожата изглежда и се усеща тонизирана. Всъщност единствената причина да не го ползвам е, че предпочитам Vichy Normaderm 3 in 1 (ревю ТУК) за ексфолиране и дълбоко почистване. Цена около 12 лева.


Essence Pure Skin anti spot wash gel
Този измиващ гел купих защото исках да се запозная с продуктите за грижа за кожата на Essence. За скромните 5,50 лева останах....не мога да кажа изненадана, защото Essence се славят с качествени продукти на ниски цени. Този също е такъв - не е чудо на козметичната индустрия, но почиства добре и не се отразява негативно на склонната ми към несъвършенства кожа, което само по себе си е преимущество пред други продукти със същото предназначение на сходна цена.


Поредният измиващ гел, този път от по-висок клас козметика, Bioderma Sebium Gel Moussant купих в комплект с крем от същата серия. И докато в началото не ми допадна, тъй като състоянието на кожата ми се влоши, по настоящем изпълнява чинно предназначението си и спомага за добрия вид на кожата ми. Въпреки това, далеч не залагам само на него, а когато свърши ще пробвам нещо друго. Цена около 20 лева, но в почти всяка аптека може да бъде открит в комплект с друг продукт, на примамлива цена. 


Масла за лице Beauty Formulas си купих за 2,80 лева, защото исках да пробвам продукт на марката. Е, тази е тип пилиг - тоест нанася се и когато изсъхне се сваля като втора кожа. Лично аз не забелязвам някакъв ефект върху лицето си, а и ме мързи да я чакам да изсъхне. Определено предпочитам маски тип хума. 

Това беше третата доза продукти чакащи деня в който ще бъдат употребени (или изхвърлени), но това не е всичко. Очаквайте в близките дни още един (вече последен) пост с останалите "клетници" от тъмните дебри на шкафовете вкъщи, за които не съм Ви разказала. А именно шампоаните и душ геловете. So stay turned.
Първата публикация от тази серия  (декоративна козметика) можете да прочетете ТУК, а втората такава (лосиони и кремове)  ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...