сряда, 25 ноември 2015 г.

Мицеларна вода Garnier Pure Active


Ето, че дойде време да ви споделя впечатленията си от зелената мицеларна вода на Garnier, която е предназначена за проблемна кожа.
Прочетох много хвалебствени мнения за розовата им мицеларна вода и понеже през есента кожата ми задължително става ужасна - може би заради липсата на достатъчно слънце - се насочих към серията за проблемна и склонна към акне кожа.
През първите няколко дни ефвктът беше невероятен и си помислих, че съм открила продукт-чудо. Пъпките изчезнаха моментално и тенът ми се изравни.
След около седмица обаче проблемите се завърнаха и упорството ми и ежедневната употреба не промениха нищо, така че останах малко разочарована.
Въпреки това, не мога да се оплача от дегримиращите й качества, спиралата "пада" с два памучни тампона, а останалата част от лицето и шията почиствам с трети. Не е от най-пестеливите, но пък цената от 9 лв за 400 мл е доста приятна.

Бутилката е прозрачна и оцветена в зелено, има лека миризма, която не ми допада особено, но мога да пренебрегна. Забелязвах, че леко се разпенва на памука.
Ще я използвам докрай и ще опитам с розовата, след което ще споделя впечатление. 
Ревю на най-харсваната мицеларна вода на всички времена можете да прочетете ТУК.

2 коментара:

  1. Дааа, писала си за най-харесваната мицеларна вода. Очарована съм, че е Биодерма, аз съм като цяло фен на техните продукти. Имам една на Гарние, но категорично не съм доволна. Напоследък ползвам на Авен. Ефектът е по-добър.
    Поздрави, здраве и красота!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чудесно пожелание, благодаря и на теб! За мицеларната вода всеки знае коя е най-добрата, но това не пречи да се опитват и други, за разнообразие ;)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...