вторник, 3 ноември 2015 г.

Незаслужено пренебрегвани продукти I част


Здравейте, момичета. Вчера подреждах тоалетката си и установих, че на дъното се подвизават не малко ценни помощници за разкрасявне, които незаслужено съм изоставила. Спокойно, поправих грешката! Сега ще Ви запозная с тях, току-виж и вие сте се присетили за нещо ценно, което не ползвате.


Започвам с гланца на Essence XXXL longlasting. Това "чудо" за устни имам от повече от година, така и не му направих ревю, въпреки че определено го заслужава. Много наситен цвят, приятен аромат и удобна четка са само част от предимствата му. Това, което ме впечатлява най-много обаче, е фактът, че не лепне върху устните. Да, мога да го нося с пусната коса във ветровито време! Името му говори достатъчно за издържливостта. Със здраве ще си го ползвам. Цена 4 лева.


Следващият забравен любимец е балсам за устни Neutrogena lèvres lippen. На пръв поглед нищо особено, той омекотява устните светкавично и запазва ефекта доста дълго, същевременно няма никакъв аромат и не е мазен... добре де, съвсем леко мазен е. Цената му е около 5 лева за 4,8гр. 


Продължаваме с ружа/бронзант на Almay. Не съм срещала тази марка на нашия пазар, а тази "ценност" получих от Америка. Не е много пигментиран и не се разпрашва изобщо. 


Цвета е комбинация от три бронзови нюанса, а от долната страна кутийката има огледало и четка.

Много удобно за носене в дамска чанта. Цена 11$ в сайта на марката за 6,8гр.


Очна линия Golden Rose. За нея има доста ревюта и пише все хубави неща. Купих я в период, когато се чудех дали с четка или посец е по-лесно да се нанася очна линия, за да установя, че за мен четката определено е по-добрият вариант. 


Цвета е наситен, трайността - абсолютно задоволителна. Може би е една идея по-течна от необходимото. Истината е, че я замених с ТАЗИ очна линия, която ми е абсолютният фаворит евър.


Крем Avon Nutri Advance. Този крем получих от майка ми с уговорката, че е толкова лек, че няма да се отрази пагубно на склонната ми към акне кожа. И наистина! Кремът има много лека консистенция, не е много мазен и все пак попива по-бавно от любимия ми Himalaya Nourishing Skin Cream. Има и лек, приятен аромат, което превръща използването му в един много приятен ритуал. Ще го доупотребя скоро. Цена около 13лева за 50мл.


Завършвам първата част на публикацията с това много малко и доста ефективно балсамче срещу груба кожа. На Avon Naturals е и го ползвам за кожата на лактите и петите. Има някакъв ефект, макар и не невероятен. Има наситен бадемов аромат. Цена - не помня. Количество - 15мл. 




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...