петък, 30 октомври 2015 г.

Happy birthday to me post! Аутфит + подаръци



Здравейте, момичета. Във връзка със скоро миналия ми рожден ден в комбинация с интересът ми към birthday постовете на блоговете, които следя реших и аз да "спретна" един такъв. Ще Ви представя подбрани подаръци и облеклото за "купона".
Започвам с аутфита за празненството.
  

Роклята без ръкав с кожени елементи и разчупена пола и цип на гърба купих от магазин Reserved за 69лева. В интерес на истината случайно я грабнах, тъй като не очаквах подобен модел да ми допадне, но с интерес установих, че ме вталява и е много модерна. Взех я с огромно удоволствие и продължих по моя път в търсене на подходящи обувки.


 Тъй като нося 42 номер, това е трудоемка задача. За щастие поне ръстът ми позволява те да не са ток. Е, открих такива, които пасват както на роклята, така и на ежедневния ми стил в Deichman. Ботите са тип biker boots, много удобни и топли, за съжаление нямат грайфер. Цена 59лева.


За да изглежда визията ми завършена комбинирах с черни чорапи над коляното. Имам ги от миналата година, H&M са, но не помня цената.
Подаръците:
Ето и най-приятната част. Мисля, че подаръците които получих биха зарадвали почти всяко момиче. 
Започвам с невероятен комплект PRADA Turquoise Summer. Сетът съдържа 100мл. тоалетна вода, 150мл. лосион за тяло и много свежа, "кифленска" чантичка. Ароматът на парфюма е ненатрапчив, леко сладникъв и много траен. Въпреки, че името предполага топли дни, мисля че е подходящ за ежедневен и зимата.


Лосион за ръце и душ гел Grace Cole Boutique Made in England. За пръв път срещам тази козметика и съм очарована. Опаковките очевидно са луксозни, за аромата мога да кажа същото. Количеството и на двете е 500мл. Могат да бъдат открити в Douglas.


Продължавам с бижутата. Странно наистина, но получих две бижута и двете са детелини. 


Едната е сребърна, трилистна и много нежна със съвсем къса верижка, другата е със златно покритие и сребърна верижка. Много модерна и свежа, нося я постоянно. 


Последният подарък, който ще Ви покажа е този много елегантен и модерен шал:


Чудесно е да имаш рожден ден, освен че помъдряваш, получаваш и подаръци ;)
Надявам се да Ви е било интересно. 


2 коментара:

  1. Е хубаво, ама най-важното не си показала .... грима! :)) Честит рожден ден :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Грима по-добре да не го показвам. Догодина....ако е по-сполучлив :D

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...