четвъртък, 18 юни 2015 г.

Крем Nivea Aqua Effect Spf 15


В последно време съм на вълна бяла козметика и мисля да продължа с кремчето, което ползвам за шията и деколтето - а именно Nivea Aqua Effect със защитен фактор 15.

Счита се, че трябва да полагаме еднакво добра грижа както за кожата на лицето, така и за тази на врата и деколтето си. Аз обаче предпочитам да ползвам по-хубав крем за лицето, и по-евтин за деколтето, в случая - хидратираща Нивеа със защитен фактор 15 за нормална кожа.

Кремът струваше 9 лв, контейнерчето съдържа 50 мл. Консистенцията е гъста и тежка, което обикновено свързвам с омазняване и запушени пори, но пък кожата на врата ми е нормална и действието се оказа изненадващо добро. Ползвам го без да пестя и сутрин и вечер и винаги оставам приятно изненадана, когато 9 часа след нанасяне деколтето и шията ми са все още супер хидратирани - както на допир, така и като усещане. Защитният фактор 15 е достатъчен и беше една от причините да избера този крем, защото за моя изненада голяма част от хидратиращите кремове, които се предлагат в близката аптека, изобщо нямат фактор.

Бих препоръчала крема и бих го купила отново, даже съм склонна да опитам да го ползвам и на лицето си заради прекрасното овлажняване, което осигурява.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...