неделя, 21 юни 2015 г.

Впечатления от пазаруването от hm.com

Отскоро феновете на H&M в България имат възможността да пазаруват онлайн продуктите на марката. Това може да направи всеки след проста, отнемаща няколко минути регистрация на hm.com. Вариантите за заплащане са два - чрез карта или с наложен платеж.
Аз поръчах тениска размер L, тъй като имам и други от тази марка и знам, че това е необходимият номер. Направих поръчката си в петък и следващият четвъртък получих пратката (от Русе) по Еконт с наложен платеж. В сайта има опция да следите прогреса на доставка и в моя случай, общо взето 5 дни беше със статус "пътува". В брандирания плик на марката, който получих, освен поръчката имаше и бланка за връщане на продукта.
В моя случай се оказа, че тениската е твърде голяма и не върши работа. Тъй като исках да заменя продукта с подходящ размер, а не просто да го върна, се обадох на тел: 080030012 (безплатен), откъдето много любезно ми обясниха, че единственият вариант е да върна тениската за моя сметка - 4,90 лева - които няма да платя в момента на изпращане с Еконт, а ще ми бъдат удържани от сумата, която те ще ми възстановят по карта в 14 дневен срок. Тъй като ми се видя твърде бавно и неизгодно, подарих тениската и ще отида в магазин да си купя такава, но в правилен размер.
В обобщение, харесвам идеята за онлайн магазин h&m, защото има наличности от всички продукти и не се налага да обикалям 4-5 магазина докато намеря артикул, който съм харесала в онлайн каталога. Хубаво също е, че често има оферти за намаление и безплатна доставка. Да не говорим за улеснението за клиенти от по-малките градове, където няма магазини на марката. 
Единственото, което не харесвам, е политиката на връщане и риска с неточния размер, неизменен при онлайн пазаруването. Вие пазарувахте ли вече от hm.com и с какви впечатления сте? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...