вторник, 9 юни 2015 г.

Хидратиращ крем за лице La Roche Posay Hydraphase UV Intense Legere

Хидратиращият крем е задължителна част от сутрешния и вечерния ми тоалет за превенция на бръчки. Днес искам да ви разкажа за La Roche Posay Hydraphase UV Intense Legere, който ползвам за лицето си от около два месеца насам. 
Избрах го, защото съм чувала положителни отзиви за марката, и защото има защитен фактор (spf 20), което за мен е задължително през лятото. 
Кремът е във флакон с помпа, която затруднява проникването на външни елементи и позволява сравнително прецизно дозиране.

Този вариант на крема е подходящ за комбинирана кожа и се води "лек", но за съжаление омазнява кожата ми малко повече, отколкото ми се иска. Въпреки това трябва да подчертая, че хидратира прекрасно и ако кожата ви е склонна към омазняване, можете просто да избягвате да го нанасяте в Т-зоната. След нанасяне на крема вечер, на сутринта кожата ми все още се усеща овлажнена, което съвпада с обещанието на флакона за по-дълго действие. 
Текстурата на крема е по-скоро течна, а миризмата е много лека и ненатрапчивва.
Положителните качества на крема са, че хидратира наистина добре, не съдържа парабени, и се ползва пестеливо. Отрицателните са излишното омазняване и леко завишената цена от около 40 лв за 50 мл. 
В заключение, не мисля че това е моят хидратант и смятам да продължа търсенето, докато намеря идеалния за своята кожа. А вие държите ли на овлажняването и ако да, какви средства използвате за целта?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...