петък, 2 май 2014 г.

Loreal Mythic Oil шампоан - ревю

По същество - невероятен е!




Разфасофките са по 200 и 500мл. Цената му е около 25-30лв за 200мл. и 40-45лв. за 500мл. Опаковката е с помпа в случай, че си вземете малка разфасовка. Аз като един истински "хитрец" си взех голяма и ми е малко сложно. Самият шампоан в със златни частици и мирише страхотно. Пяната е в зависимост от това колко чиста е косата, но като цяло е пестелив. Оставя косата лека и същевременно лесна за за манипулация и много приятно ароматизирана. Явно дългата употреба не се отнася негативно към положителните му действия, защото го ползвам вече 2 месеца и косата ми (дълга с дебел косъм) продължава да има все толкова добър вид и да изглежда чиста по над 3 дни.
Допълнение 28.05.14
След 3 месечна употреба на шампоана, косата ми започна да изглежда мръсна на втория ден след къпане. Дали причината е, че както с почти всеки продукт, косата ми е свикнала с него или горещините се отразяват не знам, но мисля да го сменя за известно време, за да мога скоро пак да се радвам на завидните резултати, които получавах от употребата му.
Харесва ми. 
Ако Ви интересува нещо което не съм споменала, питайте.:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...