петък, 5 юни 2015 г.

Мицеларна вода Bioderma Sensibio

Здравейте, дами!
Май само аз не съм писала за невероятната мицеларна вода от червената/розовата (въпрос на далтонизъм) серия за чуствителна кожа на Bioderma Sensibio H2O.
Цената е около 30лева, но в почти всяка аптека, в която има продукти на марката, може да бъде открита в изгоден комплект с продукт от същата серия.
Опаковката е прозрачна и подозирам, че не е желателно да стои на пряка слънчева светлина. Нанася се върху памучен тампон чрез отвор на горната част на капачката, което я прави не особено пестелива.
Предназначението и е да маха грима и замърсяванията от лицето и очите без търкане, успокоявайки чуствителната кожа и спомагайки за изчезването на зачервяванията. При мен обаче приложението е по-широко. Въпреки, че не е предназначена за моя тип кожа, благодарение на нея смесена/мазната ми кожа се изчисти от несъвършенствата, тенът се изравни, видът и се подобри и всичко това се случи след около седмица употреба по веднъж на ден. 

снимка сайт Bioderma

Както можете да прочетете в почти всеки блог за козметика,(както български, така и чуждестранен) този продукт е наистина революционен. За сравнение, съм ползвала само мицеларна вода на Mixa, която е в добро съотношение цена-качество-положителен ефект върху кожата, но тази на Bioderma е несравнима. 
Вие как "сваляте" грима си? Кой е любимият Ви продукт с такова предназначение?

2 коментара:

  1. Определено най-добрия продукт за сваляне на грим. В момента имам и тази на Mixa и е много хубаво, но както си написала - Bioderma е несравнима! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ето още едно потвърждение! Радвам се, че споделяш мнението ми :)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...