петък, 21 ноември 2014 г.

Топ лак Catrice Extreme Gel Shine GEL LIKE ревю

Здравейте дами, представям Ви топ лак с гел ефект на немската компания Catrice.


Няма да лъжа, бях тръгнала за топ лака на Essence, но тъй като не го открих в два магазина Lilly, логично реших да разгледам алтернативите и погледът ми се спря върху този.
Кръглата, стъклена опаковка съдържа прозрачен гел с консистенцията на обикновен лак за нокти. Четката не е особено гъста, което е минус за гел лак, защото са нужни няколко движения за да покрие целия нокът. Цената е 5лева за 10мл, за сравнение този на Essence струва 3,69лева за 8мл. 
Екстремният гел блясък е на лице! Наистина ноктите изглеждат както след гел лак, отразявайки светлината. Друго преимущество е, че спомага за по-бързото изсъхване на лака. В моя случай, не спомогна обаче за увеличаване издръжливостта на лака. Едва на втория ден след нанасянето му по външните краищата на ноктите се наблюдават липси. Тук е моментът да уточня, че това е съдбата на всеки лак, който нанса върху ноктите ми. В рамките на ден, най-много два лака започва да се "бели" по краищата. Въпреки, че напоследък ползвам както база, така и топ лак - промяна няма. Маникюристката ми заподозря, че причината за това е в твърде активното омазняване на нокътната плочка (което естествено не е видимо с просто око), тъй като гел лака също не издържа повече от 5 дни.


 В заключение, намирам топ лака на Catrice за абсолютно задоволяващ нуждите на лакиращия се сам, вкъщи потребител - аз. Също така, качествата на този продукт пробуждат интересът ми към целия стелаж на марката. Туко-виж, когато приключа с изпробването на всички продукти на Essence (каквато е тенденцията в момента) съм се насочила към тезо на Catrice. 
Ако съм пропуснала нещо, ще се радвам да го допълня, след като ме насочите :)
Вие какъв топ лак ползвате и споделяте ли мнението ми за този на Catrice?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...