четвъртък, 22 май 2014 г.

Крем за очи Philosophy Hope in a Tube - ревю

Здравейте, днес Ви представям един изключителен крем за очи на марката Philosophy. Майка ми ме е научила, че след 25- годишна възраст е особено важно за една жена да предприеме мерки срещу появяването на бръчки и фини линии в най- податливата зона на лицето - околоочният контур. Първоначално смятах да си купя Clinique All About Eyes, но след като изчетох доста ревюта, се оказа, че той е твърде тежък за млада кожа. Преориентирах се към Philosophy Hope in a Tube след като видях колко позитивни са отзивите за него в интернет, макар да не бях запозната с марката. Кремът е страхотен, използва се не само около очите, ами и в зоната над устните, където се появяват вертикалните бръчки. Консистенцията е лека, нужно е малко количество и стига за поне 4 месеца, при условие, че го ползвам сутрин и вечер. Кожата около очите определено изглежда свежа и хидратирана, а и попива за около 5 минути, което за мен е достатъчно кратък интервал, преди да нанеса грима си сутрин. Цената му в bg.strawberrynet.com е 59.50 лв за 14.2 г, за съжаление не съм го виждала да се продава в магазините. Ако имате някакви въпроси, ще отговоря с удоволствие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...