вторник, 20 октомври 2015 г.

Овлажняващ нощен крем с масло от Ему Emu Oil Well

След двуседмична проба, мога спокойно да Ви разкажа за хидратиращия нощен крем на новата за нашия пазар марка The Emu Oil Well. Тези от Вас които пазаруват от чужбина или чуждестранни сайтове,  сигурно са забелязали продуктите на тази марка, барабар с хвалебствените коментари. За тези които не са, с "две думи" - произведени в Австралия, тези продукти съдържат чисто масло от Ему, което се характеризира с противовъзпалително, антибактериално и антиалергично действие, също спомага за активно клетъчното възпроизвеждане. Благодарение на всичко това, продуктите се препоръчват в борбата със стрии, белези от акне, възпаление на ставите, болки в мускулите. Тъй като от изброените аз страдам основно от неравности по кожата на лицето, реших да пробвам крема за лице и тъй като ползвам основно нощни кремове се спрях на - Moisturising Night Cream.


Първо опаковката - тя е от приятна на допир пластмаса с помпичка и прозрачна капачка. Самата помпичка има малко пластмасово капаче, което за съжаление изгубих и няма да мога да снимам. Едно изпомпване е напълно достатъчно за да "покрия" цялото си лице и врата дори. Консистенцията е много гъста, въпреки това крема се разнася лесно, не бих го определила като мазен, но попива доста бавно. Лично аз не определям това като минус- напротив мисля, че е много подходящо за вечерна грижа. Има едва доловим аромат на глицерин (според мен). 

Откакто го използвам, кожата ми стана по-гладка, мека и еластична, но проблемът със зачервяванията остава, така че пак не е перфектна. Все пак кремът изпълнява предназначението си, а именно хидратиране и подобряване състоянието на кожата. Цената му е 22,90лева за 50мл.,(може да се поръча от ТУК) и предвид моменталното му действие и ефекта, който постига, мисля, че абсолютно си заслужава. Ревю на околоочния крем от същата серия очаквайте утре.

Продуктът ми беше предоставен от екипа на дистрибутура на марката за България, но мнението ми е напълно безпристрастно и въз основа единствено на личните ми впечатления.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...