четвъртък, 5 юни 2014 г.

Масло против целулит Икаров - ревю

Този продукт също както останалите на "Икаров" може да бъде определен като "изгоден". Цената му е  около 4лв за 125мл. Вариантите са два с хвойна или с кипарис, като това до колкото разбирам определя водещия аромат, защото и двата са срещу целулит. Тъй като аз избрах хвойна, ще пиша за него. 


Консистенцията му е като олио, разнася се лесно по кожата и ухае страхотно. Нормално предвид факта, че съдържа сусамово масло, масло от гроздови семена, етерични масла: от хвойна, лавандула, лимонова трева и бял бор. Хубаво е, че при употребата на това масло освен масаж си правите и ароматерапия, нещо повече - цялата къща замирисва на екзотични масла. Не е твърде мазно, тоест 10 мин. след употребата му, човек може да се облече спокойно.
Опаковката е тъмна, плоска, пастмасова бутилка с бяла капачка с винт. Макар и количеството да изглежда малко, реално не е. Ползвам го върху бедрата и седалището повече от седмица, понякога по два пъти на ден, а още не съм го преполовила – пестеливо е.


Относно ефекта – усеща се. Лично аз го нанасям от коленете нагоре, размазвам добре и с помощта на дървен масажор (от едновремешните) активно масажирам. Днес, малко над седмица откакто го ползвам, забелязвам, че краката ми изглеждат по-стройни и оформени, а кожата хидратирана и еластична. Хубаво е тук да допъня, че имам/х минимално количество целулит по краката под седалишето. Сега виждам, че той или е изчезнал, или е намалял до степен да не го виждам. Сигурно съм и в по-добро състояние на духа (заради ароматерапията;). В крайна сметка Икаров отново ме очарова. Харева ми.
















Тъй като чувам добри отзиви и за олиото против затлъстяване на същата фирма, очаквайте ревю в близко бъдеще.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...