петък, 2 май 2014 г.

Фон дьо тен Vichy Dermablend


Представя Ви много покривен фон дьо тен. Цената е около 30лв. за 30мл. Тубичката е сравнително удобна, капачката е позиционирана отдолу и се затваря на принципа на винт. Ароматът е странен, не бих могла да кажа приятен. Продукта е с по-скоро течна консистенция и се разнася лесно. В инструкциите пише, че трябва да се нанесе от продукта по брадичката, бузите, носа и челото и тогава да се разнесе равномерно. Истината е, че след като гледах рекламното видео очаквах да в още по покривен, а червените петна по брадичката ми се появяват отново около два-три часа след нанасянето му. Това разбира се е в случай, че не съм нанесла пудра отгоре. Приятно съм впечатлена от начина по който чувствам кожата си като го ползвам. Тя е мека, хидратирана и много приятна на допир. 
Доколкото имам наблюдения, а и чувам от приятелки, продуктът е много пестелив и една опаковка издържа месеци наред (3-5месеца). От същата серия се предлага и фон дьо тен за тяло, който прикрива белези и татуировки. Но не съм го ползвала, нямам и отзиви за него.
Харесва ми. Ако Ви интересува още нещо, питайте смело. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...